Klacht Leen Bakker : leen bakker slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 298426
Gebruiker
ladyluck
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi ik had een bijzet tafel besteld op internet bij Leen bakker je kon zelf de datum invullen.Ik had 23 maart ingevuld vrij genomen van me werk.
Geen mail ontvangen .dus ik belde de klantenservice ja Mevrouw die komt 24 maart.Nu moet ik voor die dag me afspraken afzeggen en Leen bakker doet er niks aan.Wat een slechte service.Ik bestel nooit meet wat bij leen bakker
tafel eindelijk gekregen en vol met krassen gr jolanda

De oplossing


DE OPLOSSING
vergoeding want het kost mij wel een vrije dag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ladyluck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?