Klacht Leen Bakker : Leen bakker Zwolle wil de bank niet verkopen voor de prijs waar hij voor te koop staat

Klachtnummer
# 443018
Gebruiker
G. Witteveen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte Heer/mevrouw ,

Hierbij wil ik een klacht indienen naar aanleiding van een product in het filiaal in Zwolle .
Vandaag 01-mei het filiaal in Zwolle bezocht en 2 kasten gekocht twv 300 euro ,toen ons oog viel op een hoek/slaapbank ,met een prijskaartje van 229 euro afgeprijsd. Dus wij zeiden tegen de desbetreffende medewerkster deze willen wij dan ook graag kopen voor onze zoon(na FaceTime met onze zoon).
Wat schetst onze verbazing dat de kassa aangaf 549 euro !!
De kassa medewerkster vertelde dat het prijskaartje niet klopte en dat het door haar collega verkeerd geprijsd was.(kaartje zat met plastic stripje vast aan de bank)zie foto’s .
Ik heb aangeven graag een bedrijfsleider te willen spreken want dit is misleiding ,de medewerkster wou niet meewerken met het feit dat ik een bedrijfsleider wou spreken,dus nu via deze manier .
Ik zou dus graag de bank willen kopen voor het bedrag van 229 euro aangezien onze zoon erg teleurgesteld was.
Graag hoor ik van u hoe u hier mee omgaat.

Mvg

Gewenste oplossing

De bank gaan leveren voor de prijs waar hij voor geprijsd stond .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen