Klacht Leen Bakker : Leenbakker de huis en accessoire winkel geeft niet thuis.

Klachtnummer
# 505888
Gebruiker
Raymond
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 4 december een bureaustoel besteld via de webshop, tevens betaald. Geen enkel reactie (mail) volgde met levertijd of dergelijke. Enkele dagen later ging het product in de aanbieding. Vervolgens geprobeerd de klantenservice te bellen, blijkt onmogelijk. Vervolgens drie mails verstuurd naar de klanten/klachtenservice op 8,12, en 15 december, geen enkele reactie van Leenbakker.

Gewenste oplossing


Ik wil dat het bedrijf of het product direct levert, voor de prijs welke het geprijsd is na mijn betaling (nu dus afgeprijsd product) en dat verschil terugboekt.
Of per direct het al het geld terugboekt.

En dan ook nog in de orderbevestiging plaatsen dat er zogenaamd gekozen is voor een bezorging voor 8-1-2021, schande.

Ik vind het een schandalige manier van zakendoen, het lijkt weleen louche toko op deze manier. Onbeschofte bedoeling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen