Klacht Leen Bakker : Leenbakker komt zijn belofte niet na om binnen twee weken te reageren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 543764
Gebruiker
Wietze Pijlman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op eerste pinksterdag 23 mei 2021 heb ik een bestelling gedaan via de website.
Daarbij een foutje gemaakt.De website was heel lang onbereikbaar en per abuis heb ik geen kortingscode ingevuld.

Ik heb direct daarna gereageerd en gevraagd de order te corrigeren.
Tot heden geen reactie ontvangen.

De oplossing

De korting betalen die op 23 mei 2021 van toepassing was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wietze Pijlman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na verschillende keren gebeld te hebben na ruim 6 weken geen enkele reactie van Leen Bakker. Terwijl op de website staat dat men binnen 2 weken zal reageren. Na telefonisch contact wenst men de order niet aan te passen, zonder opgave van reden. Dit is absoluut geen goede service. Ik had achteraf beter de order kunnen cancellen in plaats een verzoek om deze te corrigeren.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen