Klacht Leen Bakker : Onbehoorlijk bejegend

pjb

Ik ben bij leenbakker Geleen geweest en bestel daar een kast(Linnenkast bergen €239 heb hier ook een foto van). De jongedame gaat naar de computer en besteld deze kast. Na bestelling kost de kast €339,- ze geeft aan dat dit een fout is. Ze belt naar de manager Carlo Manca en deze geeft haar door voor die prijs doe ik hem niet weg....... Hallo jij prijst je showroom en niet even een uitleg of sorry foutje. Nee reactie, zal ik de order maar annuleren?

Daarna vraag ik opheldering, ik heb de kast gekocht en dan komt ineens 100 euro erop zonder wie of wat. Dan vraag ik of ik de manager mag spreken en hoor hij zit nu in pauze. IK wacht 10 minuten maar geen meneer Manca. Hij vind het blijkbaar niet belangrijk dat als een klant opheldering vraagt over een fout van hemzelf of personeel je deze ook te woord staat.

Ik wil de kast geleverd hebben voor de afgesproken prijs. En ik zou Leenbakker Geleen een cursus omgaan met klanten geven

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

pjb
    Jammer zelfde als in de winkel wordt er niet gereageerd op mijn klacht en moet ik opnieuw reageren om mijn klacht over laanbakker actief te houden

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?