Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Leen Bakker : Onbehoorlijk bejegend
Details
Klacht
Ik ben bij leenbakker Geleen geweest en bestel daar een kast(Linnenkast bergen €239 heb hier ook een foto van). De jongedame gaat naar de computer en besteld deze kast. Na bestelling kost de kast €339,- ze geeft aan dat dit een fout is. Ze belt naar de manager Carlo Manca en deze geeft haar door voor die prijs doe ik hem niet weg....... Hallo jij prijst je showroom en niet even een uitleg of sorry foutje. Nee reactie, zal ik de order maar annuleren?Daarna vraag ik opheldering, ik heb de kast gekocht en dan komt ineens 100 euro erop zonder wie of wat. Dan vraag ik of ik de manager mag spreken en hoor hij zit nu in pauze. IK wacht 10 minuten maar geen meneer Manca. Hij vind het blijkbaar niet belangrijk dat als een klant opheldering vraagt over een fout van hemzelf of personeel je deze ook te woord staat.
Gewenste oplossing
Ik wil de kast geleverd hebben voor de afgesproken prijs. En ik zou Leenbakker Geleen een cursus omgaan met klanten gevenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.