Klacht Leen Bakker : Onbeschoft gedrag van werknemer.

Moeder.

Een medewerker, ene Larissa bij filiaal Hardenberg wilde mij niet helpen omdat ik in het verleden een functie had bij een woningcorporatie en haar meerdere malen had toegesproken(ongewenst gedrag) en de gemeente daar ook niet achter stond. Hoezo mij nu niet helpen, ik ben op dat moment een klant in het filiaal en zij daar werknemer. Nadat ik bij een leidinggevende was geweest(Dennis)nam hij het over en zou dit communiceren richting haar en het hoofdkantoor, ben benieuwd. Nou ik had gezegd je helpt deze klant en anders werkweigering en op staande voet ontslag!

Dat er een melding wordt gedaan richting hoofdkantoor. Ze schreeuwde door de gehele winkel heen richting mij. Brutaal gedrag. Ik moest toen gewoon mijn werk doen vanuit de woningcorporatie en gemeente. Excuus vanaf haar kant richting mij en niet telefonisch maar dat wij een afspraak maken in de winkel op een avond of Zaterdag(persoonlijk). Ik wacht het telefoontje af en komt die niet dan meld ik dat weer hier.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?