Klacht Leen Bakker : Onbeschoft gedrag van werknemer.

Klachtnummer
# 554174
Gebruiker
Moeder.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een medewerker, ene Larissa bij filiaal Hardenberg wilde mij niet helpen omdat ik in het verleden een functie had bij een woningcorporatie en haar meerdere malen had toegesproken(ongewenst gedrag) en de gemeente daar ook niet achter stond. Hoezo mij nu niet helpen, ik ben op dat moment een klant in het filiaal en zij daar werknemer. Nadat ik bij een leidinggevende was geweest(Dennis)nam hij het over en zou dit communiceren richting haar en het hoofdkantoor, ben benieuwd. Nou ik had gezegd je helpt deze klant en anders werkweigering en op staande voet ontslag!

De oplossing

Dat er een melding wordt gedaan richting hoofdkantoor. Ze schreeuwde door de gehele winkel heen richting mij. Brutaal gedrag. Ik moest toen gewoon mijn werk doen vanuit de woningcorporatie en gemeente. Excuus vanaf haar kant richting mij en niet telefonisch maar dat wij een afspraak maken in de winkel op een avond of Zaterdag(persoonlijk). Ik wacht het telefoontje af en komt die niet dan meld ik dat weer hier.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen