Klacht Leen Bakker : Product niet voorradig, beloofde levering niet nagekomen, geld retour duurt erg lang.

DerdeAbrikoos#32

Op 24-12-'19 een matras besteld op de website & betaald bij Leen Bakker, matras zou 2-1-'20 per post aankomen. Speciaal eerder thuis gekomen van vakantie voor de levering. Blijk ik 31-12 een mailtje gekregen te hebben dat de matras niet op voorraad was en dat er geprobeerd gaat worden mij binnen 30 dagen deze matras toch te laten toekomen, lukt dat niet dan krijg ik mijn geld terug. Waarom laat men mij eerst weten dat op 2-1-'20 de matras zou komen en stond er op de website niet dat deze matras niet voorradig is? Nog iets: mijn huidige matras is gaan "kuilen" en ik sta elke ochtend op met rugpijn. Moet ik nu de komende 30 dagen met rugpijn opstaan alleen omdat Leen Bakker zijn website niet op orde heeft???? Wat een waardeloos bedrijf blijkt Leen Bakker dan te zijn zeg! Ik koop hier nooit meer iets en zal dat ook zeker in mijn kennissen & vriendenkring en wie het maar wil horen, verkondigen! Heb ondertussen de bestelling geannuleerd en Leen Bakker reeds 2x gebeld waar mijn geld blijft dat ik retour zou krijgen, dat schijnt niet eerder te kunnen dan na 10 werkdagen! Ondertussen elders een andere matras gekocht, maar omdat Leen Bakker moeite heeft om geld te retourneren waar ze niets voor gedaan hebben, zit ik op op dit moment financieel erg krap. Wat een schandalige service!

In ieder geval een verontschuldiging voor de slechte service en loze verwachtingen die gewekt worden.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?