Klacht Leen Bakker : Schroeven door bovenblad tafel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 282255
Gebruiker
Klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik koop een eettafel bij Leen Bakker. Na ruim 5 weken zonder was ik blij dat hij eerder dan de 6 weken binnen was, goed dacht ik. Vandaag opgehaald ik heb al veel bouwpakketten in elkaar gezet. Open de doos met tafelblad en kijk naar de tekening en mis de pagina waar de onderdelen worden weergegeven wel een tekening hoe in elkaar te zetten er zitten schroeven en plaatjes in de andere doos laat ik dicht dat zijn de poten zei de jongeman van het magazijn. Ik zet alles in elkaar draai het blad om te verplaatsen, ik zie alle schroeven door de bovenplaat. Ik begrijp het niet kijk in de doos met poten daar zitten de ringetjes die ik erop had moeten zetten. Toch even bellen met de winkel, nee mevrouw u kunt dit niet verhalen want de plaat was heel toen we hem afleverde. Ik kan misschien een losse plaat bestellen maar de kosten zijn voor u. Nou lekker dan nieuwe tafel kan ik wel weggooien. Had er een adequate beschrijving bij gezeten was dit mij niet overkomen. Ik denk niet dat ik hier nog iets ga kopen.

De oplossing

Nieuw tafelblad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Klant
    Datum
    Geen enkele reaktie van dit bedrijf. Vind ik enigszins shocking.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reaktie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen