Klacht Leen Bakker : Te late levering, klantenservice niet bereikbaar.

Klachtnummer
# 447593
Gebruiker
A.J.M. Geurts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1 april een bestelling geplaatst (geen grapje ;-0), en op 11-5 kreeg ik een melding dat de levering later zou zijn dan normaal (door Post.nl. zeggen ze, maar dat betwijfel ik want ik krijg online bestellingen bij andere bedrijven wel op tijd van Post.nl..) Inmiddels wacht ik al drie weken op mijn bestelling en is de klantenservice niet te bereiken (meer dan 1 uur wachttijd zeggen ze en als je kiest voor keuzemenu; vraag over levertijd'wordt de verbinding verbroken omdat het te druk is). Erg klantonvriendelijk, zeker als je wacht op een cadeau voor je dochtertje...

De oplossing

Mij duidelijkheid geven over de levertijd, zelf verantwoordelijkheid nemen over het leverprobleem en mogelijkheid geven tot annuleren bestelling als de levering te lang op zich laat wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen