Klacht Leen Bakker : Tuinset met beschadigingen en geen respons op mijn vraag/klacht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 265355
Gebruiker
Nieuwburg-Tuiten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tuinset geleverd met beschadigingen. Tot 2 x toe een vraag/klacht met foto's ingediend via Leen Bakker....de 1e x was 24 mei jl. Ik snap best dat ze het druk hebben, maar helemaal niks van je laten horen, kan ook niet. Ik moet nu nog een reactie krijgen.

De oplossing

Een compensatie zou wenselijk zijn, maar een excuus verwacht ik zeker.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nieuwburg-Tuiten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb de beloofde waardebon (nog)niet ontvangen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen