Klacht Leen Bakker : Verkleurde bank- geen coulance

Gul123

Bank van één jaar oud is helemaal verkleurd. Ik heb een klacht ingediend en het duurde heel erg lang voordat er een eenduidig antwoord kwam. Ik wilde die bank sowieso niet meer hebben, omdat het er niet uit ziet. In de tussentijd ben ik gaan verhuizen en vond het onzin om die bank 100 km mee te verhuizen terwijl ik die bank toch niet wil. Ik heb dit ook aangegeven bij de leenbakker. De bank heb ik naar de kringloop gebracht en heb hier ook foto's van genomen als bewijs. Ik heb er dus iemand blij mee gemaakt en een hoop rompslomp vermeden, DACHT IK. Eindelijk, na één maand krijg ik eindelijk antwoord; klacht is gegrond, maar ze willen wel de bank terug. Inmiddels is de bank al verkocht door de kringloop. Ik sta nu dus met lege handen en ze willen mij ook niet tegemoet komen. Ik heb al gezegd dat ik best een cadeaubon wil ipv geld terug... Een beetje coulance zou echt wel op zijn plaats zijn.

Ik wil graag dat er nogmaals naar deze klacht wordt gekeken en dat ze zich wat coulanter opstellen. De bank is naar de kringloop gebracht en heeft dus ook de maatschappij gediend. Hier zou Leenbakker toch niet moeilijk over moeten doen? Het gaat ook niet om een groot bedrag, helemaal niet als ik akkoord ga met een tegoedbon.

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?