Opgelost door Leen Bakker : vynil word kaal

Wilmawalgreen-lingen

ik heb anderhalf jaar geleden vynil zeil bij leen bakker gekocht dat word helemaal kaal het lijk wel schimmel het is niet om aan te zien we hebben geklaag daarop stuurde ze iemand om foto,s te maken maar die ze toestel was kapot en bij en andere was het geheugen vol dus dat werd niks weer een andere man werd er gestuurd die maakte foto,s maar die kon ze niet op de computer zetten want hij had geen kabel dus werd er gevraagd of we foto,s uit wouden printen en langs brengen wat we gedaan hebben alles is onderhand al 3 maanden aan de gang en nu is de klacht afgewezen omdat je er op loop dan krijg je dat ze hebben nog meer klachten er over gehad het zit op plaatsen waar niet eens gelopen word wat moet ik hiermee aan pw walgreen meridiaanstraat 43 utrecht 3582pg

ander zeil of geld terug

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Wilmawalgreen-lingen
    het probleem is opgelost we konden geld terug krijgen of ander zeil uitzoeken wat we gedaan hebben ze zijn van dekra komen kijken of de klacht gegrond was en dat was zo dus het probleem is opgelost

Wilmawalgreen-lingen

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?