Klacht Leen Bakker : Zeer slechte bezorgservice

Klachtnummer
# 617690
Gebruiker
Leilatje9
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ZEER SLECHTE BEZORGSERVICE!! Had het laten bezorgen, ik woon om de hoek en heb een appartement die 2 hoog is. Ook heb ik geen lift. Zelf kan ik niet tillen ivm gezondheidsproblemen. Bezorgers wilden de spullen niet naar boven brengen “omdat het van de baas niet mocht” zeiden ze. Het gaat om een grote bank en eettafel en nog paar spullen. Voor niks laten bezorgen en dik betaald [tekst aangepast door moderator]. Nooit meer leenbakker outlet voor mij.

Gewenste oplossing

Begrip tonen! Behulpzaam zijn! 40 euro betaald aan bezorgkosten contant voor niks! Minste wat leenbakker outlet kan doen is een vergoeding bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen