Opgelost door Leen Bakker : zeer slechte organisatie en service van de webshop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 290747
Gebruiker
Crucq2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 januari hebben wij een lamp besteld via de site en Ideal betaald. Op 5 januari hebben wij de lamp ontvangen (zonder schrijven, pakbon, retourformulier etc alleen een doos met lamp) en direct retour gezonden met PTT met klachtformulier gedownload van de site.

Wij hebben al 3 x gebeld en 2 x gemaild. Leen Bakker verstrekt geen ontvangstbevestiging bij retourzendingen. Iedere keer belooft men dat het geld er vanzelf aankomt maar tevergeefs. Geen enkel bericht gekregen en geen geld retour. En dus ook geen lamp. Van een organisatie als Leen Bakker zou je beter verwachten.
Wat moeten wij doen om ons geld terug te krijgen?

De oplossing

Het betreft retour order 44201349. Totaalbedrag 53,95 euro.
Het retourzenden met ptt kostte 13,50. In totaal zijn wij dus 67 euro kwijt aan Leen Bakker. Vergoeden van het totaalbedrag zou gezien de slechte afhandeling op zijn plaats zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Crucq2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben snel na mijn klacht te woord gestaan. Het aankoopbedrag is teruggestort. Prima
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen