Opgelost door Leen Bakker : zeer slechte organisatie en service van de webshop

Crucq2

Op 4 januari hebben wij een lamp besteld via de site en Ideal betaald. Op 5 januari hebben wij de lamp ontvangen (zonder schrijven, pakbon, retourformulier etc alleen een doos met lamp) en direct retour gezonden met PTT met klachtformulier gedownload van de site.

Wij hebben al 3 x gebeld en 2 x gemaild. Leen Bakker verstrekt geen ontvangstbevestiging bij retourzendingen. Iedere keer belooft men dat het geld er vanzelf aankomt maar tevergeefs. Geen enkel bericht gekregen en geen geld retour. En dus ook geen lamp. Van een organisatie als Leen Bakker zou je beter verwachten.
Wat moeten wij doen om ons geld terug te krijgen?

Het betreft retour order 44201349. Totaalbedrag 53,95 euro.
Het retourzenden met ptt kostte 13,50. In totaal zijn wij dus 67 euro kwijt aan Leen Bakker. Vergoeden van het totaalbedrag zou gezien de slechte afhandeling op zijn plaats zijn

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Crucq2
Ik ben snel na mijn klacht te woord gestaan. Het aankoopbedrag is teruggestort. Prima

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?