Klacht Leen Bakker : Ziet er leuk uit, maar zeer slechte kwaliteit

Klachtnummer
# 423723
Gebruiker
BorstelMeloen#694
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bank die ik op 15 januari geleverd heb gekregen is van zeer slechte kwaliteit. De stof zit te ruim om de bank en de kussens zakten na 3 dagen al in. Leenbakker wil mijn bank niet retour nemen en de reparatiedienst kan er niks aan doen. De medewerkster Jasmina van de klantenservice is ronduit onbeschoft en zij hing de telefoon gewoon op nadat zij mij vertelde dat ik dan maar pech heb met.mijn bank, maar dat het niet hun probleem is.

De oplossing

Ik wil bank Tom retour doen naar Leenbakker en mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Bakker hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Bakker ?