Klacht Leen Menken: Chauffeur Leen Menken liegt over bezorging

consumentisboos

Ik heb een foodbox besteld bij Marley Spoon, dat geleverd zou worden door Leen Menken. Dit pakket zou op donderdag tussen 11:00 en 12:00 bezorgd worden, maar de bezorger is niet langs geweest. Ik heb gebeld naar Leen Menken, die de bezorger hebben gebeld. Hij had zijn tablet op dat moment uit staan, waardoor ze niet konden checken waar hij was. Hij gaf aan dat hij bij mij had aangebeld en bij de buren langs was geweest maar dat niemand er was. De bezorger was gewoon niet geweest, want ik heb de hele ochtend thuis zitten wachten. Ook woon ik in een appartement dus hij kan niet bij mijn buren langs zijn geweest. De bezorger heeft ook gezegd dat hij mij had gebeld, maar ik ben niet gebeld. Leen Menken gaf aan mij aan dat ze het belregister van de chauffeur zouden opvragen, en dat ik mijn geld terug zou krijgen voor de bestelling. Ik heb niets van ze gehoord en Marley Spoon doet ook alsof hun neus bloed. Mijn pakket is schijnbaar naar de voedselbank gebracht, en ik moet 40 euro betalen voor niks..

Ik wil gewoon mijn geld terug en een excuses van de bezorgdienst. Voor Leen Menken zelf lijkt het mij handig om dit soort chauffeurs te laten gaan.

Wij vinden dat Leen Menken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leen Menken?