Klacht Leen Menken: Leen Menken liegt!!

Klachtnummer
# 493172
Gebruiker
Marretjuhh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had boodschappen besteld bij de Hoogvliet, Leen Menken zou dit op zaterdag 7 november 2020 komen bezorgen. Ik vond het nogal lang duren, dus ging even de track en trace checken. Staat er dat ze me hebben gemist. Ik gebeld, beweert de chauffeur dat er aangebeld is, en dat er naar mijn mobiel is gebeld. Ik had geen gemiste oproepen, en de deurbel is zeker niet gegaan! Mijn conclusie, Leen Menken houdt de chauffeur de hand boven het hoofd, en doet alsof ik gek ben! Ik bestel nooit meer bij een bedrijf, die zaken doen met deze bezorgservice!

De oplossing

Ik wil op zijn minst een excuus! Ik ben de hele tijd thuis geweest, en er is NIEMAND geweest!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leen Menken hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leen Menken?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen