Klacht Lees.nu: op 20-10-15 een abonnement voor de girlz afgesloten en nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 142548
Gebruiker
Petra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al 2x gebeld met het bedrijf, maar daar krijg ik steeds een telefoniste aan de telefoon die de berichten gaan doorgeven en mij terug laten bellen, wat tot op heden niet gebeurd is. Ze kunnen me niet doorverbinden, maar alleen maar een boodschap achter laten. Na het tweede telefoontje meteen naar de Girlz zelf gebeld waar er niet in het systeem staat dat we een abonnement aangevraagd hebben. Mijn dochter verheugd zich al een tijdje op het abonnement maar zo schiet het niet op.

Gewenste oplossing

Graag zsm het abonnement in laten gaan en gaat dat niet lukken dan het geld terug gestort op mijn rekening zodat ik het ergens anders kan afsluiten of los in de winkel voor haar kan kopen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lees.nu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lees.nu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen