Wij vinden dat Leesenluister.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Leesenluister.nl: Bestelde en betaalde artikel niet gekregen/ontvangen
Details
Klacht
dertien juni tweeduizenddertien 13-06-2013heb ik een "bijbel koriente" besteld bij dit zogenaamde "boekhandel"
ik moest het artikel meteen betalen en dat deed ik dan ook.. 22 euro
met heel veel en ik zeg héél veel gebel kreeg ik eindelijk een keer de man aan de telefoon, en die zei tegen mij " dat het pas september/oktober kan worden eer ik de bijbel kon krijgen..
vandaag 4 oktober 2013 bel ik die zaak weer op, en krijg weer dezelfde vent aan de lijn ******
moest volgens hem of 15min wachten ivm starten pc, of hij zal me terugbellen..!
Ik koos om te wachten, waarna hij me kwam vertellen dat er nog geen bijbels binnen zijn, en dat ik toentertijd koos om het te annuleren..yeah right! gekozen om te annuleren en u met mijn 22 euro laten want die kreeg ik ook nog steeds niet terug geboekt. Vandaag zei hij me wéér dat het maandag teruggestort zou worden..! Dat is mij ook al 2 keer eerder toegezegd..!
Ik wens mijn geld terug, en wel zo snel mogelijk.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug en wel zo snel mogelijkWens géén artikel van deze zaak meer..!!!
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.