Klacht Leesland: deurwaarders kosten na niet na komen van afspraken

a.vanerp@hotmail.com

Enkele jaren gelden hebben we een abbonoment afgesloten voor de levering van een leesmap met als aanvulling een stripmap. Na enige tijd werd de leesmap dan wel dan niet geleverd met een stripmap en vervolgens werd de ene week wel en de andere week geen leesmap geleverd wat uiteindelijk eindigde geen leesmap meer, daarop hebben we besloten om de betaling stop te zetten. Leesland wil echter wel dat we de overige abbonoments kosten betalen tot dat het contract is afgelopen.
we hebben hier al diverse malen contact over gehad maar leesland blijft zich verschuilen achter het contract, de zaak is inmiddels zo ver opgelopen dat er via de deurwaarder al is meegedeeld dat dit een rechtzaak kan worden als we niet betalen!
ik ben het niet mee eens om voor een product te betalen wat niet geleverd wordt.
met dit bedrijf valt niet op een nette en concrete manier te communiceren.

beeindiging van het contract zonder de overige abbonomentkosten en de kosten van de deurwaarder te moeten betalen

Wij vinden dat Leesland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Leesland?