Klacht Lefier: Beantwoord nu eens gewoon de vragen .
Details
Klacht
2 maanden geleden een appartement geaccepteerd met de belofte dat er een vuilcontainer voor de ingang van de flat zou worden geplaatst .Nu kregen we na 2 weken een mailtje dat dit logistiek niet mogelijk zou zijn en we mogen ons afval nu 3 straten verderop brengen. Omdat we beiden ziek zijn is dit dus geen optie ,als we dit hadden geweten hadden we deze flat never nooit geaccepteerd.
Het gaat om een nieuwbouwflat van 2020 maar deze is zeer gehorig gebleken zo erg dat we hier niet willen blijven.
Ook is de prijs van het appartement ineens behoorlijk naar beneden gegaan(nieuwe aanbieding op Thuiskompas) maar wij betalen voor hetzelfde appartement gewoon veel meer .
Maar contact met Lefier met vragen hierover ho,maar .Door ziekte zijn we behoorlijk aan huis gekluisterd maar er wordt gewoon geëist om naar het kantoor te komen ,niet komen dan ook geen hulp. Maar gewoon hier komen is geen optie.
Negeren van uw huurders is natuurlijk nooit een optie.
Gewenste oplossing
Graag zouden we bemiddeling willen bij een huisje in Zwartemeer en desnoods Klazienaveen.Want hier blijven wonen is geen optie.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.