Klacht Lefier: Beantwoord nu eens gewoon de vragen .

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 538217
Gebruiker
olem67
Datum
1 reactie

Details

Klacht

2 maanden geleden een appartement geaccepteerd met de belofte dat er een vuilcontainer voor de ingang van de flat zou worden geplaatst .
Nu kregen we na 2 weken een mailtje dat dit logistiek niet mogelijk zou zijn en we mogen ons afval nu 3 straten verderop brengen. Omdat we beiden ziek zijn is dit dus geen optie ,als we dit hadden geweten hadden we deze flat never nooit geaccepteerd.
Het gaat om een nieuwbouwflat van 2020 maar deze is zeer gehorig gebleken zo erg dat we hier niet willen blijven.
Ook is de prijs van het appartement ineens behoorlijk naar beneden gegaan(nieuwe aanbieding op Thuiskompas) maar wij betalen voor hetzelfde appartement gewoon veel meer .

Maar contact met Lefier met vragen hierover ho,maar .Door ziekte zijn we behoorlijk aan huis gekluisterd maar er wordt gewoon geëist om naar het kantoor te komen ,niet komen dan ook geen hulp. Maar gewoon hier komen is geen optie.

Negeren van uw huurders is natuurlijk nooit een optie.

Gewenste oplossing

Graag zouden we bemiddeling willen bij een huisje in Zwartemeer en desnoods Klazienaveen.Want hier blijven wonen is geen optie.
Geboden oplossing
Nogmaals is het niet mogelijk om op kantoor te komen waarom stapt u hier steeds weer overheen .Of is Lefier er alleen voor de gezonde mensen dus het is echt zo niet op kantoor komen geen hulp ,dat gaat toch nergens over.Kom uw huurders een keer tegemoet. U heeft dingen beloofd in het huurcontract die u niet kunt waarmaken dus behandel ons niet alsof wij hier wat aan kunnen doen en negeer ons niet. Of vind u het normaal dat de slaapkamers niet eens gebruikt kunnen worden door de nachtelijke overlast. Geef gewoon eens antwoord op onze vragen en zorg dat we hier weer zo snel mogelijk weg kunnen .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Lefier
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Onze uitnodiging voor een gesprek staat nog steeds. Onze collega gaat graag met u in gesprek. U kunt een afspraak maken via ons telefoonnummer 088 - 20 33 000

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lefier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen