Klacht Lefier: Houding Lefier riekt naar discriminatie .

olem67

Sinds kort wonen we in een appartement (Hondsrugtoren) die achteraf zeer ongeschikt is gebleken voor ons.
-Ten eerste zijn de beloofde afvalcontainers voor de ingang van de flat ineens 3 straten verderop dus voor minder valide en zieke mensen niet te doen .Dit werd gewoon even via een mailtje gemeld na het tekenen van het huurcontract.
-Ten tweede is de appartement zeer gehorig ,we horen echt alles ,lopen,praten ,de leidingen ,deuren van de hal van meerdere verdiepingen en dat voor een appartement uit 2020/2021. Ook alles van buiten de flat is hoorbaar ondanks de steeds geprezen HR++ glas.
-Ten derde zeer veel overlast in de nacht van ongeveer 0:00 tot 6:00 wat Lefier klusgeluiden vind .
-En daar komt nu nog bij dat er een identieke appartement (in dezelfde toren) goedkoper wordt aangeboden op Thuiskompas. De huurprijs is ineens €599,- terwijl het een paar weken eerder nog €627,- was .
Vragen hierover worden niet beantwoord en we kregen alleen een brief met hierin vermeld dat als we geen afspraak op kantoor wilden maken dan werden we ook niet geholpen en onze vragen/klachten werden alleen nog gearchiveerd.
Nu is het zo dat we beiden aan huis zijn gekluisterd door ziekte en dus een afspraak absoluut niet mogelijk is ,meerdere malen gemeld bij Lefier maar hier wordt niet op gereageerd .
Dus als je als huurder van Lefier wegens ziekte niet in staat bent om naar hun kantoor te komen dan weigeren ze alle hulp en wordt je zeer onbeschoft behandeld.

We hebben deze woning geaccepteerd onder voorwaarden waar Lefier niet aan kan voldoen maar dan wordt de huurder schofterig behandeld .Als we dit allemaal van te voren hadden geweten dan hadden we deze woning dus nooit geaccepteerd maar i.p.v een beetje empathie van Lefier wordt je gewoon als een stuk stront behandeld .

Reageer nu eens gewoon op normale vragen .
Afspraak op kantoor is jammer genoeg niet mogelijk ,hamer hier dan ook niet steeds op .En straf huurders niet als dit door ziekte niet mogelijk is.
Kom eens met concrete antwoorden of doe eens gek oplossingen .
Is het zo moeilijk om een huurder een beetje bij te staan want volgens mij hebben woningbouwverenigingen ook een zorgplicht maar negeren is uiteraard nooit een optie.

Bijlagen

Steeds hetzelfde riedeltje ,zet eens een andere plaat op. U kunt hier wel reageren ,reageer dan ook eens op vragen van een huurder via contact maar die negeert u liever. Terwijl de fout toch echt bij u ligt en dan mailen we nemen onze verantwoordelijkheden (Verantwoordelijkheid nemen betekent dat u niet wegkijkt) maar bij Lefier betekent dit klaarblijkelijk zoek het maar lekker uit ,we gaan u negeren . U kunt ook een afspraak met ons maken zodat u de situatie hier zelf kunt ervaren mijn mail is bij u bekent . Maar zal wel weer negeert worden. Tip :lees de mailtjes eens wel dan weet u wat er speelt want dit gedrag is toch niet normaal ,U heeft iets verzwegen bij het tekenen van het huurcontract ,los dit dan ook eens netjes op .Inderdaad negeren is makkelijker maar ook behoorlijk asociaal .

Lefier
    Onze uitnodiging voor een gesprek staat nog steeds. Onze collega gaat graag met u in gesprek. U kunt een afspraak maken via ons telefoonnummer 088 - 20 33 000

Ook een klacht indienen over Lefier?