Opgelost door Lefier: Ik moet onterecht betalen voor een aangepast beleid van mijn huurbaas.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 429203
Gebruiker
Danny
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vorig jaar mijn huur beëindigd bij lefier en nu hebben ze mij een rekening gestuurd van ongeveer €1200 voor het herstellen van een aantal zaken waaronder een achterdeur waar een kattenluik zat die er al in zat toen ik 14 jaar geleden de woning geaccepteerd heb. Een gedeelte van deze rekening hebben ze al verrekend met het teveel wat ik heb betaald aan huur en er staat nog €851,62 open van deze rekening. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd via e-mail en per brief om hierover in onderhandeling te gaan maar alles blijft onbeantwoord. Ik weet inmiddels niet meer wat ik nog kan doen tegen deze vorm van oplichterij. Ik heb al meer mensen gesproken die op dezelfde manier behandeld worden.

Gewenste oplossing

Ik zou graag willen dat ik gehoord word en ik ben bereid om een deel te betalen maar niet het hele bedrag omdat ik vind dat ik niet hoef te betalen voor veranderd beleid en dingen die ik niet veroorzaakt heb.
Geboden oplossing
Helft van open staand bedrag betalen in termijnen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Lefier
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lefier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen