Opgelost door Lefier: Lefier kent de wet niet en stuurt onterecht aanmaningen tijdens een bezwaarprocedure.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 402029
Gebruiker
Klager
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds 1 juli 2019 loopt er een bezwaarprocedure tegen de voorgestelde jaarlijkse huurverhoging bij de Huurcommissie tot voor kort in november. Deze is door Lefier zelf aanhangig gemaakt bij de Huurcommissie.
Desondanks belaagt Lefier mij lopende de bezwaarprocedure met aanmaningen en de laatste keer zelfs met een onterechte "ingebrekestelling" en met dreiging met een deurwaarder. Ik heb nota bene Lefier ervan op de hoogte gebracht dat het sturen van aanmaningen niet juist is gedurende deze periode en eerst de uitspraak van de Huurcommissie af te wachten. Dat heeft niet geholpen

Gewenste oplossing

Ik wil excuses van Lefier voor alle onterechte aanmaningen en de ervaren hinder/overlast daarvan. Verder wil ik dat Lefier het teveel betaalde bedrag van €19,81 per direct terugbetaalt.
Geboden oplossing
Verhelderende uitleg, excuus, oprecht geïnteresseerd in waar het mis is gegaan, het teveel ontvangen bedrag wordt teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Lefier
    Datum
    Zojuist telefonisch met mevrouw overeengekomen dat dit naar tevredenheid is opgelost.
  2. Auteur
    Klager
    Datum
    Dat is helemaal juist!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Lefier?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen