Klacht Legal&General: trage uitkering expiratiekapitaal verzekering

P.W.

Op 28/7/2015 liep mijn levensverzekering met polisnummer 72546957 af. Na contact met mijn tussenpersoon ontving ik een brief van L&G met de opdracht een aantal stukken in te leveren (kopie legitimatiebewijs, expiratieformulier verzekering, bewijs van in leven zijn, retroverpanding van ING Bank) Nadat ik dit gedaan heb gebeurde en hoorde ik niets. Op 7/8/15 belde ik met de servicedesk van L&G waar een medewerkster (mw v.d.Tol) mij vertelde dat men pas enkele dagen later aan de slag kon met de uitkering omdat met moest wachten op de "dagkoers" die pas op op 10/8/15 kon worden ingevoerd. Tot op heden, 13/8/15 staat het geld niet op mijn rekening.
Ik klaag over het feit dat:
- L&G niet pro-actief contact met mij opnam toen de verzekering ging aflopen
- L&G een aantal stukken van mij wilde ontvangen, waarover niets staat vermeld in de polis
- dat ik ruim 2 weken nadat mijn verzeker afliep en inlevering van de stukken nog geen bedrag heb ontvangen

Ik wil dat de L&G klantvriendelijker optreedt en ik wil een financiële vergoeding voor de gederfde rente

Wij vinden dat Legal&General hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?