Klacht Lego Discounter: Bestelde spullen niet geleverd.

Klachtnummer
# 255025
Gebruiker
Martin
Datum
0 reacties

Details

De klacht










Bestelling gedaan op 28 oktober. Op 1 november per mail gevraagd of er iets onderweg is en een track/trace nummer beschikbaar. Op 2 november mail dat pakketje reeds 1 november is afgeleverd door DHL met een track en trace nummer dat inderdaad toont dat er "afgeleverd" is. Telefonisch contact gezocht met +31 (0) 55 20 32 008. Deze vertelt me dat het pakketje op nummer 1 is afgeleverd. (Wij wonen op nummer 37). Bij navraag is er echter niets op nummer 1 geleverd. (DHL meld dat nummer 1 als adres is opgegeven en dus is het pakket reeds in de basis naar het verkeerde adres gestuurd.) Bij vervolg contact weet men zeker dat het op nummer een moet liggen en daarna komt het verhaal dat het door een andere bezorger van DHL bij nummer 1 is opgehaald en op nummer 11 is afgeleverd. Echter ook op nummer 11 is geen pakketje afgegeven. Weer contact aan het zoeken maar, tot nu toe echter geen reactie meer en bij herhaaldelijk telefoneren wordt niet opgenomen. Betaald met Ideal maar die doen niets.

De oplossing

Ik zou nu graag mijn 85,85 euro retour zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lego Discounter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lego Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen