Klacht Lego Discounter: Bestelde spullen niet geleverd.

Martin

Bestelling gedaan op 28 oktober. Op 1 november per mail gevraagd of er iets onderweg is en een track/trace nummer beschikbaar. Op 2 november mail dat pakketje reeds 1 november is afgeleverd door DHL met een track en trace nummer dat inderdaad toont dat er "afgeleverd" is. Telefonisch contact gezocht met +31 (0) 55 20 32 008. Deze vertelt me dat het pakketje op nummer 1 is afgeleverd. (Wij wonen op nummer 37). Bij navraag is er echter niets op nummer 1 geleverd. (DHL meld dat nummer 1 als adres is opgegeven en dus is het pakket reeds in de basis naar het verkeerde adres gestuurd.) Bij vervolg contact weet men zeker dat het op nummer een moet liggen en daarna komt het verhaal dat het door een andere bezorger van DHL bij nummer 1 is opgehaald en op nummer 11 is afgeleverd. Echter ook op nummer 11 is geen pakketje afgegeven. Weer contact aan het zoeken maar, tot nu toe echter geen reactie meer en bij herhaaldelijk telefoneren wordt niet opgenomen. Betaald met Ideal maar die doen niets.

Ik zou nu graag mijn 85,85 euro retour zien.

Lego Discounter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lego Discounter?