Klacht Lego Discounter: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 199849
Gebruiker
Dionnedeij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 3 december een duur Lego pakket besteld bij Lego-discounter maar op 9 december dit nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar ( er wordt nooit opgenomen) en op email is 1x kort gereageerd nadat ik al 3 emails had gestuurd. Er was beloofd dat het pakket vanwege vertraging (reden niet opgegeven) op 8 december opgestuurd zou worden maar dat is niet gebeurd (track en trace laat dit zien). Ik heb nu mijn geld terug gevraagd en wacht op een reactie. Nu maar hopen dat die komt.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Lego Discounter is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Lego Discounter?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen