Klacht Leidsch Dagblad: Digitale abonnement Leids Dagblad met opzegtermijn van drie jaar!

Klachtnummer
# 459033
Gebruiker
E. de Jong
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb half april een abonnement genomen op de digitale premium artikelen van het Leids Dagblad. Ik deed dit niet via straatverkoop of iets dergelijks. Nu blijkt dat ik een actie abonnement heb afgesloten van 3 jaar. Ik heb inderdaad een bevestiging ontvangen waar dit in stond. Helaas niet goed opgelet. Nu stond mij bij dat een abonnement niet langer dan drie jaar mag duren. Ik lees dat dit alleen mag als er een aanzienlijk voordeel is bij het afsluiten. Op de site staat dat digitaal abonnement 22 euro per maand kost. Ik betaal 14,99 per maand. Is dit een aanzienlijk voordeel? Bovendien heb ik niet de optie gehad om te kunnen kiezen tussen normaal abonnement en actie abonnement. Ik vind ook de kwaliteit die je krijgt voor dit geld erg mager. Dagelijks een stuk of 8 berichten waarvan ik de helft ook via NU kan lezen.

De oplossing

Ik wil dit abonnement gewoon kunnen opzeggen na een jaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Leidsch Dagblad hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Leidsch Dagblad?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen