Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: 300 euro betaald voor een lege ringband en een algemeen grammatica boekje

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 516017
Gebruiker
Eef
Datum
6 reacties

Details

De klacht

in September 2020 een cursus servisch besteld. Na 1 week kreeg ik een lege ringband map en een algemeen boekje over grammatica opgestuurd. Als nalevering zou de daadwerkelijke cursus komen, ik hoefde hier niets voor te doen. Na meer dan een maand toch maar contact gezocht. Bleek deze niet op voorraad maar ze hadden ze weer binnen gekregen en ik kon het binnen 10 werkdagen verwachten. Na 3 weken weer contact opgenomen. Bleek toch niet zo te zijn. In januari weer contact opgenomen, was weer wat fout gegaan, maar het zou nu echt in januari binnen moeten komen. Heel januari niks ontvangen. Nu heb ik dus 300 euro betaald voor een lege ringband en een nutteloos grammatica boekje. Maar annuleren en mijn geld terug krijgen kan niet want ik heb al materiaal ontvangen....

De oplossing

of ik wil zsm (bijvoorbeeld binnen 10 werkdagen) alsnog de cursus starten incl het juiste lesmateriaal, of ik wil mijn geld terug en dan stuur ik de ontvangen artikelen zsm terug.

6 reacties

  1. Auteur
    Eef
    Datum
    en als toevoeging kan ik nu ook niet meer in de LOI campus met mijn gebruikersnaam.
  2. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Beste mevrouw Roosch,

    Wat vervelend om te vernemen dat u al zo een lange tijd wacht op uw lesmateriaal. Hier heb ik zojuist gelijk navraag over gedaan en ik wacht op terugkoppeling. Zodra ik meer informatie heb, neem ik uw klacht gelijk verder in behandeling. U had toegevoegd dat u niet kon inloggen op de LOI Campus, kunt u aangeven waar het misgaat met inloggen? Volgens onze administratie heeft u wel toegang tot de campus.

    Ik hoor het graag van u zodat we dit kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Robin Dullaart
    LOI Webcare
  3. Auteur
    Eef
    Datum
    Beste Robin,

    Allereerst, dankjewel voor je reactie. Ik hoop dat u meer voor mij kan betekenen dan de rest van uw collegae. Want, niet lullig bedoeld, maar de reactie van u heb ik dus al van 2 andere collegas van u gehad.

    Over de LOI campus, voor zover ik weet is mijn gebruikersnaam een getal/mn klantnummer. Ik was mn wachtwoord vergeten, dus daar heb je dan de mooie tool "wachtwoord vergeten" voor. Echter, als ik dan mijn gebruikersnaam daar invul, geeft het systeem aan dat dit geen herkende gebruikersnaam is. Ik had ook nog mijn email adres geprobeerd, maar ook dat mocht niet baten.

    Met vriendelijke groet
    Evelien
  4. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Beste Evelien,

    Gebruikt u voor het inloggen deze link https://www5.loi.nl/portal ? We hebben twee inlogpagina's, waardoor het nog wel eens mis kan gaan. Uw gebruikersnaam is uw cursistennummer en uw wachtwoord heeft u nog van de LOI of zelf gewijzigd. Mocht u het niet meer weten, dan kan ik dit voor u resetten en het wachtwoord mailen. Wilt u aan mij laten weten wanneer u dit wilt?

    Verder ben ik nog bezig met het lesmateriaal van de opleiding. Ik houd u op de hoogte!

    Met vriendelijke groet,

    Robin Dullaart
    LOI Webcare
  5. Auteur
    Eef
    Datum
    Beste Robin,

    dan lag het inderdaad aan de link. Ik kan er gelukkig gewoon in.

    En ik verwacht toch vrij snel iets te horen over het lesmateriaal, want meer dan 5 maanden wachten is me toch iets te gortig.

    Mvg
    Evelien
  6. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Beste Evelien,

    We hebben telefonisch overlegd en we gaan de opleiding voor u stopzetten. Hierover heb ik u een e-mail gestuurd om dit op te pakken.

    Met vriendelijke groet,

    Robin
    LOI Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk gelukkig afgesproken om het te kunnen annuleren en mijn geld terug te krijgen. En als het goed is krijg ik ook bericht als het wel weer beschikbaar is zodat ik het opnieuw zou kunnen bestellen. In afwachting daarvan, is het opgelost! Inmiddels mijn geld terug ontvangen!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen