Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Aangevraagde Diploma na 12 weken nog niet ontvangen!

MichaelV

Ja hoor, daar zijn we weer met een klacht aan de LOI!!!
De op door mij aangevraagde diploma op 22 december 2020, heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

In mijn bevestigingsmail staat het volgende:

Wij zullen uw verzoek zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Wij streven ernaar het gevraagde diploma, wanneer u aan de gestelde diploma-eisen voldoet, binnen zes weken aan u toe te zenden.

We zijn nu bijna 12 weken verder en ik heb tot op heden nog steeds niks ontvangen.

Inmiddels weet ik wel dat klantvriendelijkheid en de LOI niet samen gaat. Het is blijkbaar heel erg moeilijk om je klanten/studenten als organisatie op een normale manier te woord te staan. Ook de termijnen die de LOI in hun mails aangeven, worden keer op keer overschreden. Kortom, we hebben schijt aan onze klanten/studenten.

Ik wil graag dat ik op zeer korte termijn mijn aangevraagde diploma ontvang van het 4e cluster uit mijn opleiding.
Ook zou ik het heel erg op prijs stellen als de LOI zijn/haar verantwoordelijkheid neemt en iets gaat doen aan hun keer op keer falende klantenservice!

Leidse Onderwijsinstellingen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

MichaelV
Update: De LOI heeft mij tweemaal per mail bevestigd dat ik mijn diploma deze week zou ontvangen... Nou mooi niet dus! Bevestigd maar weer dat ze schijt hebben aan alles. Hoe zit het nou LOI? Kan ik nou na 4,5 maand mijn diploma krijgen?? ============= Vandaag onderstaande reactie gekregen van de LOI. Naar aanleiding van uw e-mail, hebben wij deze voorgelegd aan de betreffende afdeling. Hierop hebben wij de volgende terugkoppeling ontvangen. Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van het Diploma! Uw Diploma wordt volgende week aan u verzonden. Zodra het Diploma verzonden is, kunt u deze binnen een aantal werkdagen thuis verwachten. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Wij wensen u veel succes in de toekomst en wensen u een hele fijne dag toe! Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heeft u nog verdere vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nu hoop ik ook maar dat ik ook echt mijn diploma krijg volgende week.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?