Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Cijfer te laat en module niet afgesloten

Alicia Smit

Helaas heel erg teleurgesteld. De opleiding begon positief. Docenten reageren en beoordelen snel en de lesstof was erg serieus en leerzaam.

Echter wanneer ik een module afrond, moet ik er constant achteraan, omdat LOI de module niet afsluit.
Daarna kost het mij 3 weken voordat een module beschikbaar komt. Wanneer ik deze module afrond, duurt het weer weken voor ze hem afsluiten.

Ik wacht nu 5 weken op mijn cijfer (het uiterlijke termijn waarin het cijfer bekend zou worden). Meerdere keren over mijn klachten gebeld en ik voel mij totaal niet serieus genomen.

Als ik mijn cijfer nou ontvang, en de module wordt afgesloten ben ik klaar met de opleiding. Zou heel graag de opleiding  positief willen afronden, en snel!

Voor een reactie als "het examenbureau moet zich aan regels houden en strikt werken daarom duurt het nu eenmaal langer" heb ik geen begrip.
Er staan 5 weken voor, dat is inclusief een 3de examinator die er naar gekeken heeft.

Ik wil mijn cijfer van het examen Marketing en Marktonderzoek.
Ik wil dat eindelijk mijn module wordt afgesloten die ik heb gehaald.
Als dit gebeurt ben ik klaar met de cursus.

Alicia Smit
    Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.
    Graag zo spoedig mogelijk mijn cijfer zenden en module afsluiten.
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste Alicia,

Uiteraard begrijpen we dat dit een ontzettend vervelende situatie is.
    Wij hebben vernomen dat onze klachtenafdeling ondertussen contact met je heeft opgenomen.
    Die zullen samen met jou kijken naar een gepaste oplossing.

Wij willen je een fijne dag toewensen!

Guus, Loi Webcare

Alicia Smit
Tot op heden is er nog niks opgelost. Alleen toezeggingen gedaan.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?