Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Cijfer te laat en module niet afgesloten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575286
Gebruiker
Alicia Smit
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Helaas heel erg teleurgesteld. De opleiding begon positief. Docenten reageren en beoordelen snel en de lesstof was erg serieus en leerzaam.

Echter wanneer ik een module afrond, moet ik er constant achteraan, omdat LOI de module niet afsluit.
Daarna kost het mij 3 weken voordat een module beschikbaar komt. Wanneer ik deze module afrond, duurt het weer weken voor ze hem afsluiten.

Ik wacht nu 5 weken op mijn cijfer (het uiterlijke termijn waarin het cijfer bekend zou worden). Meerdere keren over mijn klachten gebeld en ik voel mij totaal niet serieus genomen.

Als ik mijn cijfer nou ontvang, en de module wordt afgesloten ben ik klaar met de opleiding. Zou heel graag de opleiding  positief willen afronden, en snel!

Voor een reactie als "het examenbureau moet zich aan regels houden en strikt werken daarom duurt het nu eenmaal langer" heb ik geen begrip.
Er staan 5 weken voor, dat is inclusief een 3de examinator die er naar gekeken heeft.

De oplossing

Ik wil mijn cijfer van het examen Marketing en Marktonderzoek.
Ik wil dat eindelijk mijn module wordt afgesloten die ik heb gehaald.
Als dit gebeurt ben ik klaar met de cursus.

2 reacties

  1. Auteur
    Alicia Smit
    Datum
    Tot op heden heb ik geen reactie ontvangen.
    Graag zo spoedig mogelijk mijn cijfer zenden en module afsluiten.
  2. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Alicia,

    Uiteraard begrijpen we dat dit een ontzettend vervelende situatie is.
    Wij hebben vernomen dat onze klachtenafdeling ondertussen contact met je heeft opgenomen.
    Die zullen samen met jou kijken naar een gepaste oplossing.

    Wij willen je een fijne dag toewensen!

    Met vriendelijke groet,

    Guus, Loi Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Alicia Smit
Datum
Uiteindelijke oplossing
Tot op heden is er nog niks opgelost. Alleen toezeggingen gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen