Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Continue veranderingen in de opleiding

M.M.

Sinds september 2013 ben ik begonnen met een HBO deelprogramma Strafrecht, forensische psychiatrie en criminologie. Bij aanvang van de opleiding heb ik het programma goed bekeken. Daarmee ben ik akkoord gegaan en kort na de termijn om nog van gedachten te veranderen werden er steeds meer wijzigingen doorgevoerd in examens, de lesstof en ook kreeg ik grote extra opdrachten (wat extra tijd en geld kost). Hierover heb ik mijn beklag gedaan per officiële brief en na 25 werkdagen (20 werkdagen maximale reactietijd) krijg ik een mail terug waarin staat dat zij wijzigingen mogen doorvoeren in de opleiding... er zijn zelfs wijzigingen doorgevoerd zonder dat dit werd aangegeven op de Campus (stilzwijgend dus)gebeurt dit ook op een gewone Hogeschool? Vooraf of na afloop misschien maar niet halverwege. Ik ben zeer teleurgesteld in het LOI en heb dan ook niks aan het aanbod van een half jaar extra studietijd (daarmee erkennen ze mijn klacht niet en word ik nog steeds niet serieus genomen).

Ik wil graag compensatie in de kosten, oftewel mijn geld terug voor de overige modulen en stoppen met deze opleiding. Ik vind het op deze manier niet leuk meer!

Leidse Onderwijsinstellingen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?