Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: De examencommissie is mij 'vergeten' te mailen, nadat ik al lang wacht op een uitnodiging.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 555076
Gebruiker
Maaike-113
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor de zomervakantie heb ik mijn afstudeeronderzoek ingeleverd via de LOI campus. Op 15 augustus zou mijn studie aflopen en zou ik geen toegang meer hebben op de Campus. Mijn begeleider M. Brunt heeft op 26 juli mijn afstudeeronderzoek beoordeeld en doorgezet naar de examencommissie. De hele zomervakantie heb ik gebeld om te vragen of er al iets bekend is over de MAZ. Vandaag kreeg ik eindelijk een duidelijk antwoord en kwam er wat schot in de zaak...

De examencommissie was mij vergeten een mail te sturen om aan te geven dat alles in orde is. Ik heb veel geld betaald voor mijn opleiding en dan verwacht ik niet dat er zulke fouten worden gemaakt....

Vandaag heb ik gelijk het mailtje van de examencommissie ontvangen. In het mailtje lees ik dat ik allerlei documenten moet mailen naar de examencommissie. Helaas heb ik vanaf 15 augustus geen toegang meer tot de Campus en kan ik niet bij al mijn documenten...

Opnieuw gebeld en opnieuw moet het doorgezet worden naar een andere afdeling. Dit gaat opnieuw weer wat werkdagen duren.

Mijn geduld is ondertussen wel op. Nogmaals, ik heb veel geld betaald om deze opleiding te kunnen volgen. Ik verwacht daar ook wel wat service voor terug. Ik ben teleurgesteld en moet zeggen dat ik - mede door zulke dingen - de LOI nooit bij iemand zal aanraden.

De oplossing

Ik zou het fijn vinden dat ik - het liefst zo snel mogelijk - nog een aantal dagen toegang zou kunnen krijgen op de Campus, zonder hiervoor te hoeven betalen. Ik moet alleen mijn portfolio-opdrachten van de Campus halen en verzenden naar de examencommissie. Ik hoop daarnaast zo snel mogelijk te worden uitgenodigd voor de afstudeerzitting.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Leidse Onderwijsinstellingen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maaike-113
Datum
Uiteindelijke oplossing
-
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen