Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: Diploma afgifte

Marcelmuis

Na in 2013 geslaagd te zijn voor theorie examens (bij LOI) en in april 2015 voor praktijk examens (Politie Academie). Heb ik alle benodigde gegevens doorgestuurd.
Nu zijn we ruim 2 maand verder en dan nog is de LOI niet bij machte het Diploma op te sturen? Vervolgens doe ik steeds, heel netjes, navraag en vervolgens wordt ik afgescheept met "U moet nog even geduld hebben"
Nou wordt in het laatste gesprek met de LOI bevestigd dat ze alles binnen hebben en als ik dan exact wil weten wanneer het opgestuurd wordt wordt het schijnbaar te moeilijk en het telefoongesprek wordt afgekapt en de hoorn erop gelegd.
Is dit de klantenbinding van de LOI???
Het schijnt bij de LOI niet door te dringen dat ik, momenteel geen inkomen hebbend, mijn winkelhuur straks wel moet betalen, maar niets kan verdienen omdat ik verder niets mag. Geen inkoop, geen verkoop, niets. Het gaat niet om een groentewinkel, dat diploma is een eis bij diverse instanties. één A4-tje vraag ik om. Verder niets.

Ik vraag;
één , en wel mijn, vakdiploma voor de handel in wapens en munitie, volgende week (22-6 t/m 27-6) in huis.
Mocht dit niet mogelijk zijn dan ben ik genoodzaakt met mijn boekhouder de kosten in beeld te brengen en deze via mijn rechtshulp bij de LOI te verhalen.

Beste Marcel,

Ik heb zojuist vernomen dat u hierover reeds contact heeft met onze klantenservice. Op dit moment kan ik u aangeven dat er meerdere mensen druk bezig zijn om uw diploma in orde te maken. Ik zal het voor u in de gaten houden en zodra het diploma verstuurd worden brengen wij u hiervan op de hoogte.

De e-mails die u vandaag naar ons heeft gestuurd heb ik zojuist doorgezet naar de medewerker die met uw diploma bezig is.

Hopende u hiermee voor nu voldoende te hebben geïnformeerd. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug.

Patricia,
    Je hebt de mail doorgezet? Dat is bij mijn weten al 3x gebeurt en elke keer krijgen jullie het voor elkaar om de mail + bijlagen te laten verdwijnen. Het is beter om niet meerdere mensen er aan te laten werken, maar 1 persoon. En die persoon alleen is dan verantwoordelijk voor de afhandeling. En die persoon is dan ook aanspreekpunt voor de "klant". Rechtstreeks, korte lijnen.
    Kortom we zijn weer een week verder en ik weer een week later inkomsten. Dure TV reklame maar verder...
    Beste Marcel,

Ik heb zojuist vernomen dat de opgestuurd certificaten in goede orde zijn ontvangen bij de juiste afdeling. De vrijstellingen zullen nu verwerkt worden en het diploma zal nu spoedig naar u worden opgestuurd.

Zodra ik exact weet wanneer het diploma verstuurd kan worden laat ik het u weten.

Beste Patricia,
    Ik laat mij verrassen. En spoedig is zeer rekbaar heb ik gezien bij de andere meldingen.
    Ik hoop dat ik deze week nog mijn vakdiploma voor de handel in wapens en munitie in huis krijg, met de juiste gegevens.
    Maar ja eerst zien, dan geloven. Helaas
    Beste Marcel,

Ik heb vandaag vernomen dat het diploma afgelopen woensdag is verstuurd. Graag verneem ik het als je het diploma hebt ontvangen.

Beste Marcel,

Helaas heb ik niet meer vernomen of je het diploma nu hebt ontvangen. Op 24 juni hebben wij deze aan je verstuurd en ik ga er dan ook vanuit dat je deze inmiddels hebt. Om die reden zal ik het bericht op deze pagina sluiten.

Mocht je het diploma nog niet hebben ontvangen dan verneem ik het graag.

Excuses voor de ongemakken die je hebt ondervonden bij het aanvragen van je diploma.

Marcelmuis
    Diploma is inmiddels ontvangen. Helaas moest dit allemaal gebeuren door, tot vervelens toe, druk uit te oefenen. Excuses zijn mooi maar ik heb ze elke keer gehoord van de LOI. Een ander teken van excuus was meer op zijn plaats geweest, maar dat laat ik aan jullie over.

M.vr.gr.
    M.Muis
    Marcelmuis
    Ik wil nog wel even kwijt dat ik het een hele mooie actie van de LOI vindt om mij een mooie bos bloemen te sturen met een kaartje.
    Eerlijk gezegd had ik dit niet verwacht maar ik vindt dat men dit ook mag lezen. Mijn dank.

Beste Marcel,

Heel graag gedaan en nogmaals excuses voor het lange wachten op je welverdiende diploma. Succes in de toekomst!

Marcelmuis
    Is uiteindelijk goed opgelost. Hoop dat de LOI eraan werkt om e.e.a. anders te doen in de toekomst.

Marcelmuis

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?