Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Diploma nog steeds niet ontvangen!!

KMsec

Ik heb mijn opleiding afgerond met daarbij alle bijbehorende modules. Ik heb nog steeds geen diploma op zak. Wat het voor mij lastig maakt om aan de slag te kunnen gaan bij een bedrijf wat aansluit op de afgeronde opleiding. Ook zeer raar verhaal dat de klantenservice alle afgeronde vakken en cijfers in kan zien en deze toch niet 'bekend' zijn bij de LOI examen commissie. Nu heeft LOI klantenservice de cijferlijst weer door gemaild naar de loi examen commissie. Op hoop van zegen dat de diploma zsm zal volgen en ik spoedig aan de slag kan bij mijn nieuwe werkgever!! Ik ben al aangenomen maar zonder diploma gaat heel het feestje niet door!! Ik zie graag spoedig mijn diploma tegemoet.

Ik zie heel graag op korte termijn mijn diploma tegemoet. Per 1 juni a.s. zou ik namelijk kunnen starten met mijn nieuwe baan. En voor die datum moet ik mijn diploma hebben! Anders heb ik niks. Geen baan geen inkomen.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste heer Moella,
    Wat vervelend om te vernemen dat u nog aan het wachten bent op uw diploma.
    Ik heb met u meegekeken en zie dat mijn collega's druk met met u bezig zijn om het probleem op te lossen.

Mark, Loi webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?