Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Docent negeert mij

Klachtnummer
# 652952
Gebruiker
Sophiedeh
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De docent van de stages negeert mij. Mijn stageverslag is te groot en moet ik inleveren via een zipbestand. Ook hiervoor is het te groot. Bij de klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Wanneer ik jet verstuur met Wetransfer lukt het wel, maar de docent vertikt het om de link te openen en mijn werk te beoordelen. Hij verwijst mij naar de manier van het zipbestand. We komen er niet uit.

Gewenste oplossing

Gewenste Oplossing
Wanneer de docent de link zou openen en mijn werk gewoon beoordeelt ipv mijn vraag negeert en mij niet helpt. Wat is dit voor instelling?!?

1 reactie

  1. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Sophie,
    Wat vervelend om te vernemen dat je niet correct geholpen wordt met jouw stage opdracht. Ik heb je zojuist een mail gestuurd.
    met vriendelijke groet,
    Mark, LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen