Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: Enorme vertraging in de afstudeerfase (baan op het spel!) en keer op keer verkeerde informatie!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 365897
Gebruiker
Kate
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik volg de 2e-graads Lerarenopleiding Engels bij de LOI. In de afstudeerfase ben ik enorme vertraging op aan het lopen door een trage afhandeling bij de LOI. Ik ben keer op keer verkeerd voorgelicht over hoe lang iets duurt, intern is de communicatie niet duidelijk want er werd en wordt tegenstrijdige informatie gegeven, en de LOI houdt zich niet aan de termijnen die zij zelf stelt. Op dit moment wacht ik (met smart!) op een datum voor mijn afstudeerzitting, maar ook dat duurt weer langer dan ze hadden aangegeven.
Dit alles zou hooguit vervelend zijn, als niet mijn baan komend schooljaar op het spel staat omdat ik mijn bevoegdheid moet hebben. De LOI is hiervan op de hoogte maar dit heeft geen enkele invloed gehad op het tempo waarin ze me helpen. In plaats van extra vaart en meedenken is nu weer extra vertraging opgetreden in het vaststellen van een datum voor mijn afstudeerzitting.

De oplossing

Ik wil per direct een datum voor mijn afstudeerzitting horen, en deze moet uiterlijk in juni plaats vinden.

1 reactie

  1. Auteur
    Leidse Onderwijsinstellingen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Karen,

    Bedankt voor je reactie.

    Wat vervelend om te lezen dat je zo lang hebt moeten wachten op meer duidelijkheid inzake je afstudeerzitting. We constateren dat er inmiddels een afstudeer datum is vastgesteld en dat je hierover bent geïnformeerd door het examenbureau.

    Het examenbureau gaat ervoor zorgen dat je op de hoogte wordt gebracht van verdere ontwikkelingen hieromtrent.

    We willen je heel veel succes toewensen!


    Met vriendelijke groet,

    Wishal, LOI Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kate
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb inmiddels een datum voor mijn afstudeerzitting.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen