Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Geen gehoor bij LOI op mails, telefoontjes en feedback

SJL

Ik doe een opleiding HBO Duurzaam Toerisme en recreatie. Ik heb 2 modules met succes afgerond en ben sinds 1e week januari toe aan module 3. Nu heb ik materiaal van de LOI nodig voor module 3. Ik ben sinds de 1e week januari aan het mailen (5 x), bellen (2x), feedback geven etc. maar geen antwoord. Het enige wat ik gehoord heb aan de telefoon is "sorry maar ik moet dit doorzetten, u hoort van ons". Vervolgens niets meer! Ik wil nu mijn geld terug gezien ik eind maart een andere opleiding ga volgen (gelukkig niet bij LOI) en ik dus te weinig tijd over hou om deze opleiding naar behoren af te ronden. Dit had makkelijk gelukt als ik begin januari module 3 had kunnen starten! Wat moet ik doen?

Mijn geld terug!

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Limpers,

Wat vervelend om te vernemen dat je een lange tijd hebt moeten wachten op jouw lesmateriaal, waardoor je niet verder kan met jouw opleiding. We hadden naar aanleiding van eerder contact dit neergelegd bij de studieleiding en we hebben je vanochtend gemaild over de oplossing voor het lesmateriaal.

Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om de opleiding stop te zetten, doordat dit alleen kan binnen de 14 dagen herroepingstermijn. Ik hoop dat je met de gegeven oplossing verder kan met jouw opleiding.

Robin
    LOI Webcare
    SJL
    In de voorwaarden van de cursus staat duidelijk "inclusief al het lesmateriaal ", en nu moet ik het eerst voorschieten? Na weken geen gehoor? Zoals in mijn mails vermeld wil ik mijn geld terug! Mij. Vertrouwen is weg in de LOI.

SJL
Zelf materiaal aanschaffen!! Na een maand geen gehoor en leugens dat het materiaal onderweg is en later was het opeens niet beschikbaar! Nu moet ik het zelf aanschaffen en dan claimen. Dit geloof ik niet meer gezien niemand bij LOI verantwoording neemt! Ik wil nogmaals mijn geld terug!

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?