Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Geen oplossing bieden en niet antwoorden op een formele klacht en verzoek van 21/10/2022

Mijn klacht van 21/10/2022:

na aanleiding van een gesprek met een klantenservice medewerker vandaag 21/10/2022 om 15:10 stuur ik bij deze een mail.
Ik wil doormiddel van deze mail een officiële klacht indienen en mijn overeenkomst van opdracht in zijn volledigheid ontbinden. Hiermee maak ik de overeenkomst ongedaan.

Bij deze een korte toelichting:

Ik heb mijzelf ingeschreven voor de opleidign hbo verpleegkunde in juni 2022. Na vier maanden wachten kreeg ik te horen dat de gekozen locatie niet genoeg aanmeldingen had. Maar er was een oplossing: van locatie wisselen. Dat was geen enkel probleem. Contact liep toen vrij soepel.

Echter kreeg ik op 11/10/2022 een mail dat mijn opleiding op 10/10/2022 zou starten ( de vorige dag dus) en dat ik twee weken voor de start mijn studie materiaal moest ontvangen ( is ook nooit gebeurd).

Sinds 11/10/2022 krijg ik om de twee dagen een mailtje dat de opleiding binnekort start en dat ik al de nodige gegevens zal ontvangen. Ook dat ik alvast de lesstof moest gaan doornemen. Tien dagen later heb ik nog steeds geen studiemateriaal of aanvullende informatie. Ook weet ik niet wanneer de studie echt start en heb nog geen informatie wat betreft de lesdagen en datums.

LOI is niet te bereiken, niet per mail of telefoon etc… Gister ook nog een mail ontvangen dat al mijn studie materiaal thuis ontvangen zou moeten zijn. Dat is ook niet het geval. Ik heb geen inlog gegevens, geen boeken helemaal niks. Ook een formulier waar ik al maanden om vraag voor mijn studielening krijg ik maar niet. De medewerkers zijn nog steeds onbereikbaar zelfs na ruim 50-60 minuten in de wacht te hebben gehangen gister werd ik maar niet geholpen. Dit is echt belachelijk dat jullie zo met jullie studenten omgaan. Ook op de mails is maar geen antwoord zelfs na een week wachten.

Vandaag heb ik gelukkig wel iemand kunnen spreken maar zij kon mij niet helpen en verzocht mij om een mail te sturen.

Mijn eis:
Gezien LOI zo nalatig is geweest en hun kant van de overeenkomst niet nagekomen is (de boeken, inloggegevens en lesstof niet toesturen en onbereikbaar zijn) wil ik per vandaag mijn volledige studie overeenkomst ontbinden. Hiermee maak ik de overeenkomst ongedaan.

Als u het er niet mee eens bent, hoor ik graag schriftelijk binnen 14 dagen wat de reden is. Mogelijk neem ik dan verdere juridische stappen. De kosten die ik daarvoor maak, zal ik op u verhalen.

Ik vertrouw erop dat het niet zover hoeft te komen.

Ik wil zoals bij mijn vorige klacht ontbinden en mijn overeenkomst ongedaan maken. Tot de dag van vandaag wacht ik nog steeds op mijn studiemateriaal. Tot de dag van vandaag heb ik nog steeds geen antwoord om mails van drie weken geleden. Ook negeren jullie mijn klacht. Jullie komen jullie kant van de overeenkomst dus niet na.

Leidse Onderwijsinstellingen is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Graag een reactie
    Jeanique Marien
    Helaas worden wederom de beloftes niet nagekomen. Marc had mij belooft om mij vandaag te bellen voor een update. Helaas is ook deze belofte weer gebroken. De hele dag wachten en geen telefoontje. Gezien mijn klachten schijnbaar niet serieus genomen. Heel onprofessioneel en disrespectvol
    Jeanique Marien
    Heel sneu dit. Er wordt van alles belooft ( terugbel afspraken erc..) en deze worden wederom niet nagekomen.
    Jeanique Marien
    Helaag nog steeds geen antwoord of oplossing

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?