Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Geen waar voor mijn geld

Che

Een opleiding Algemene Bouwkunde HBO bij de LOI gevolgd voor net geen twee weken, binnen de bedenktijd opgezegd. Geen chat service en om iemand aan de telefoon te krijgen kost mijn minimaal 20 minuten. Dat voor een opleiding van bijna 800 euro. Toen ik daarover ging klagen en vroeg voor een compensatie was 75 euro wat ze mij wilde bieden, het was nu eenmaal erg druk. Dat is niet mijn probleem, zeker niet als je de opleiding aanbied met chat service. Niet in trappen, als je je aanmeld voor een opleiding heb je zo iemand aan de lijn, maar als je vragen hebt over de opleiding wanneer jouw handtekening er al staat ben je een nummertje.

Een passende oplossing vinden

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste meneer Scheuer,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat je eerste indruk bij de start van de opleiding niet geheel positief gestemd is. We bevinden ons momenteel in een zeer drukke werkperiode. Dit heeft helaas als gevolg dat de wachttijden aan de telefoon toenemen. Ons excuses voor het ongemak hiervoor!

We proberen alle studenten via alle communicatie kanalen inhoudelijk zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas lukt het ons niet altijd om tijdig te kunnen reageren. Uiteraard blijven we achter de schermen actief bezig voor onze studenten.

Je hebt eerder middels telefonisch contact ons verzocht om een financiële compensatie. De opleiding is recentelijk gestart. Je kunt nu gebruik maken van alle studiefaciliteiten en docentenbegeleiding in de online leeromgeving. Mijn collega van de klantenservice heeft toegezegd dat het inschrijfgeld van €75,00,- kan worden kwijtgescholden. Dit hebben we ook meteen verwerkt in de financiële administratie.

Omdat u los van de lange wachttijden geen andere afwijkingen en/of bijzonderheden ervaart in je online leeromgeving of het lesmateriaal waardoor je eventueel studievertraging kan oplopen, zien wij (nog) geen voldoende reden om je te kunnen voorzien van extra financiële compensatie.

Er zijn meerdere manieren waar je gebruik van kunt maken om ons te benaderen. Dit mag via:

-telefonisch contact
    -e-mail contact
    -Webcare
    -Chat (optioneel) De chat is inderdaad niet altijd beschikbaar, daar wij de telefoonlijn volledig bemannen bij enorme drukte.

Wanneer je inhoudelijke vragen hebt over de opleiding, kun je ons gerust benaderen via webcare@loi.nl

Heel veel studieplezier toegewenst!

Wishal, LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?