Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Hoelang moet ik nog wachten op antwoord op mijn vrijstellingsverzoek?

W8 op antwoord

Ik wacht al 5,5 maand op antwoord van mijn vrijstellingsverzoek. Men streeft ernaar om ieder verzoek binnen 2 maanden af te handelen. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gehad met de klantenservice die keurig vertellen wat de status van het verzoek is. Er is telefonisch en via de mail bevestigd dat ik op korte termijn antwoord zal ontvangen en dat erop toegezien wordt dat dit ook gebeurd. Helaas zonder resultaat. Zonet weer gebeld en volgens de klantenservice ligt het verzoek nu voor herbeoordeling weer bij een 1e beoordelaar.... Als ieder beoordelaar weer 2 weken de tijd krijgt zit ik nog zeker een maand te wachten op antwoord...
Er wordt ook niks gecommuniceerd over de status van het verzoek. Alleen als je zelf belt krijg je tehoren hoe het ervoor staat. Ik ga nergens meer vanuit. Als ze nu zouden vertellen dat het nog tot de kerst gaat duren dan zou ik daar mijn geld op inzetten.

Ik kan zo niet verder met mijn studie! Bij mij zit de emmer vol!

Ik zou graag z.s.m. antwoord willen hebben op mijn verzoek zodat ik verder kan met mijn studie. Verder wil ik in gesprek met de vrijstellingscommissie om te praten over deze situatie. Ik hoop dat ik met mijn boodschap/gesprek kan verkomen dat studenten in de toekomst wel optijd antwoord krijgen op een verzoek.

Leidse Onderwijsinstellingen is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Beste LOI,
    Helaas heb ik, via verschillende wegen, afgelopen week wederom niks gehoord omtrent mijn vrijstellingsverzoek. Aankomende dinsdag is het exacte 6 maanden geleden dat ik mijn verzoek heb ingediend!

Ik vind het normaal dat een student zo lang moet wachten op antwoord!
    W8 op antwoord
    * Ik was het woord 'niet' vergeten.
    Ik vind het niet normaal dat een student zolang moet wachten!

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?