Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Ik betaal voor gratis diensten

Farshana

Ik heb een cursus aangevraagd voor de Toelatingstoetsen van de PABO. Eenmaal toegang gekregen tot de cursus word ik doorverwezen naar de gratis websites. Ik heb 180 euro betaald voor de cursus inclusief examens die gratis te verkrijgen zijn.

Ik wil dat mijn inschrijving vernietigd wordt en dat ik geen betaalverplichting meer heb.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Djorai,

Uit jouw bericht verneem ik dat je graag de kosten van de opleiding terug ontvangt, doordat je de toelatingstoetsen elders gratis kan afnemen. Bij ons bedragen de kosten € 25,- per keuzemodule en € 35,- voor het afleggen van de toelatingstoets. De kosten voor de keuzemodule zijn opgebouwd door de inhoud die wij bieden. Binnen de module(s) vind je de te bestuderen stof, meer informatie over de inhoudelijke eisen van het examen én een verwijzing naar een proefexamen. Zo kun je perfect voorbereid de toelatingstoets(en) afleggen en vervolgens inschrijven voor de PABO van LOI Hogeschool. Verder zijn er examenkosten in rekening gebracht doordat dit onze eigen toelatingstoetsen zijn en wij flexibele examens aanbieden. De examens kunnen iedere werkdag op 16 verschillende locaties in Nederland gemaakt worden. Doordat je dit doet bij een examenlocatie, dienen er kosten in rekening gebracht te worden voor de examenboeking.

Het is helaas niet meer mogelijk om de opleiding kosteloos te herroepen. Hierdoor blijven de volledige kosten voor de opleiding staan. Excuses dat ik je niet kan voorzien van een ander antwoord.

Robin
    LOI Webcare
    Farshana
    Jullie verwijzen door naar gratis websites eenmaal binnen! Die linkjes staan ook op elke andere website ter voorbeding.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?