Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Ik kan mijn studie niet afmaken die ik wel moet betalen!

Bom281

Ik ben in 2017 begonnen aan een thuisstudies. Eind 2017 liep mijn relatie stuk en kwam ik hierdoor in de financiële ellende. Ik heb hierdoor geen betaling meer aan LOI kunnen doen en ook een betalingsregeling was niet mogelijk. Nu ligt het bij een deurwaarder en mag ik meer als 1000€ betalen voor een studie die ik niet af mag maken!!!

Ik wil of de rest kwijtgescholden krijgen en alle Loi materialen terugsturen of de studie alsnog af kunnen maken! 1000€ voor een studie die je niet kan volgen is teveel!

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Geurts,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend om te lezen dat je door de benoemde omstandigheden financieel in de knel bent geraakt. We kunnen ons voorstellen dat je de opleiding wenst af te ronden.

Helaas kunnen wij je verzoek niet honoreren. Wanneer je ervoor kiest om een opleiding te volgen bij de LOI, ga je een verbintenis aan bij het inschrijven. Hiervoor gelden de betaalverplichtingen conform de gemaakte afspraken. De verantwoording ligt dan ook bij de studenten om ervoor te zorgen dat de betalingen tijdig worden verricht. Het komt weleens voor dat dit niet altijd lukt. Hiervoor zijn er mogelijkheden om bijvoorbeeld een betaalregeling te treffen of een korte uitstel in betaling aan te vragen.

Er wordt voorafgaand een prijsindicatie vastgesteld. Dit wordt opgebouwd uit het lesmateriaal, studiefaciliteiten in de online leeromgeving en docentenbegeleiding. Hier hebben wij de volledige toegankelijkheid in geboden. Derhalve is het niet mogelijk om de kosten kwijt te schelden en/of het lesmateriaal te retourneren.

Mocht je verdere vragen hebben over de betalingen, dan wil ik je doorverwijzen naar Van Arkel incasso/deurwaarders. Dit dossier is namelijk bij hun in beheer.

Wanneer de betalingen volledig zijn voldaan, is het altijd mogelijk om je opnieuw in te schrijven voor een opleiding bij de LOI. Indien je dit te zijner tijd wenst, vernemen we dit graag!

Wishal, LOI Webcare

Bom281
Uiteindelijke oplossing Dit is geen oplossing, LOI kan niks betekenen terwijl ik me heb laten informeren dat je bij NTI EN NHA Na het betalen van je schuld weer verder kan studeren! Dan zou je aangezien LOI de duurste is wel wat meer service verwachten. Niet dus, bovendien kun je bij NHA en NTI nog doorwerken aan je studie doordat opgaves in t boek of in de map staan. Bij LOI kun je letterlijk niks want met 1 maand achterstand wordt je digitale leeromgeving geblokkeerd. Sta je mooi op; 1729€ betaald voor 1 maand studie en 5 boeken. Bovendien lees ik hierboven over een betalingsregeling, vraag me af wie je voor de gek houd die kon ik namelijk NIET TREFFEN!