Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Ik kan niet verder met mijn studie door verkeerde leerstofverwijzingen
Details
Klacht
Ik volg de module Taalkunde bij LOI. Vanaf een bepaald onderdeel kloppen de verwijzingen naar de leerstof niet meer, omdat er inmiddels een nieuwe druk is van het boek. Dit heb ik voor het eerst gemeld op 13 mei via de leeromgeving zelf en daarna vanaf 20 mei via mail en telefonisch contact met LOI. Steeds werd gezegd dat er zou worden doorgegeven dat dit met spoed moest worden opgepakt, maar er gebeurde niets. Op 31 mei diende ik daarom een klacht in. Een automatische mail vertelde me dat ik binnen 5 werkdagen antwoord zou krijgen. Tot op de dag van vandaag heb ik niets gehoord. Afgelopen woensdag, 15 juni, kreeg ik een medewerker aan de telefoon die me beloofde erbovenop te gaan zitten en me dagelijks op de hoogte te houden. Maar ook van haar heb ik donderdag en vrijdag niets gehoord. Ik kan in de tussentijd niet verder met de studie en ik loop vertraging op. En het kost me extra geld omdat ik de studie via mijn werk doe; ik krijg uren beschikbaar voor de studie en moet die nu continu alleen maar gebruiken voor het herhalen van de lesstof.Gewenste oplossing
- Verwijzingen aanpassen!- Studie verlengen op kosten LOI
- Financieel compenseren
- Excuses aanbieden
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.