Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Ik krijg niet waar ik recht op heb.

Tanja.

Ik heb recht op Windows 10S etc. Bij mijn door hun aanbevolen laptop actie. Ik betaal hier maandelijks voor. Echter kan ik hier geen gebruik van maken en dus ook geen opdrachten voor het LOI doen. Dit betekend dat ik maandelijks betaal, maar nergens gebruik van kan maken. Ik betaal dus voor niets. Ik ben sinds nov/dec 2018 bezig, maar word zelfs genegeerd door het LOI.

Ik wil graag dat het LOI ingaat op mijn mails en telefoontjes, zodat ik verder kan met mijn studie.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Houkamp,

Bedankt voor je reactie.

Wat vervelend om te lezen dat je hinder ervaart. Ik kan me voorstellen dat het gebruik van Windows 10s nodig is om met de studie te kunnen starten.

Ik heb inmiddels de situatie intern besproken met mijn collega van afdeling marketing. Zij hebben je op 14-01-2019 geprobeerd om telefonisch te bereiken. Helaas zonder resultaat. Ik wil je graag het rechtstreekse telefoon nummer geven van de betreffende collega. Het nummer waarop je haar kunt bereiken is: 071 545 1160. Het bellen kan op een eigen gekozen moment wanneer het je uitkomt.

Omdat je nu studievertraging ervaart, willen we graag deze studiemaanden met je compenseren. Daarom is je studieduur met twee maanden kosteloos verlengd. Je hebt nu tot
    06-03-2021 de tijd om gebruik te kunnen maken van alle studiefaciliteiten en docentenbegeleiding in je online leeromgeving.

Wanneer je nog vragen hebt, aarzel dan niet om deze te stellen!

Wishal, LOI Webcare