Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: ik krijg nog steeds rekeningen van de loi ondanks ik al bijna een jaar niks meer met de loi doe

# 519003
calvin

mijn klacht is dat ik al vanaf de maand mei 2020 niet meer mijn school volg via de loi, mijn boeken allang heb in geleverd, toch word er zowat elke maand nog steeds gezegd dat ik moet betalen voor de maanden lessen die ik zou volgen en de boeken die niet aangekomen zouden zijn. mijn eis is dat dit per direct stop word gezet en ons met rust word gelaten. elke maand word er gebeld met dat ik zogenaamd dus nog steeds voor dingen moet betalen en als ik de situatie uitleg komt er ineens een paniek in de stem en weten ze ineens van niks meer hoe dit opgelost kan worden. ik ben helemaal klaar met dit amateuristische bedrijf ook omdat ik zelfs niet de enige ben met dit probleem. een schade werkelijk waar.

ik wil dat dit gezeik rondom mijn betaling en de boeken per direct stop word gezet en mij met rust word gelaten. ik heb tot en met mijn examen in mei 2020 gewoon betaald mijn boeken terug geleverd en zelfs nog drie extra maanden betaald die ik niet eens op had moeten betalen ik mijn ogen om puur maar van het gezeik af te zijn.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste C.A. Paap,

Wij hebben inderdaad in augustus een stopverzoek ontvangen en gevraagd of het lesmateriaal geretourneerd kon worden. Deze hebben we helaas nog niet ontvangen, waardoor wij de opleiding niet stop kunnen zetten. Mocht je een verzendbewijs kunnen aantonen dan kunnen wij het stopverzoek alsnog met terugwerkende kracht verwerken.

Ian, LOI Webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?