Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Kosten in rekening gebracht die ik juist zou moeten ontvangen i.p.v. betalen.

R-Bruin

[2/5]

VOOR STUDENTEN = NIET DUS ‼️

Om deze vraag beantwoord te krijgen bel ik nogmaals met de klantenservice. Bellen gaat sneller dan een vraag stellen die hoogstwaarschijnlijk niet wordt begrepen via het online vragen platform. Ik bel vervolgens met een mevrouw. Ik geef aan dat ik super gemotiveerd ben omdat dit een taal is die dichtbij mij ligt en ik dan ook graag zo snel mogelijk wil afronden. Vervolgens vertel ik van de problemen die ik ondervind :

Ik kan geen Hindi-tekens invoeren in het antwoordblad op het online LOI platform.
(Denk aan : नमस्तेमेरा नाम है)
Er was aangegeven vóór ik de cursus kocht dat er een docent aanwezig zou zijn om online te chatten en je vragen te stellen.
Je kan geen antwoord geven op het antwoord van je docent (van jouw gestelde vraag). Dus geen reply op een reply, heel slecht gemaakt op de website van LOI.

De antwoorden die ik ontving, waar ik totaal niks aan had. ‼️

''Daar weet ik niks van, dan moet u bij uw docent zijn.''
(De docent die binnen 1-2 dagen reageert en ik zit al een week met deze problemen en wordt van het kastje naar de muur gestuurd en alles wat ik wil is studeren!)
''Ja, dat klopt. Echter hebben wij een onderbezetting en hebben wij mensen van de chat gehaald en aan de telefoonservice geplaatst.''(Zelfs dát begrijp ik nog. Echter was dat écht één van de redenen dat ik koos om de cursus daadwerkelijk aan te schaffen zodat ik hulp kreeg wanneer nodig). Ik gaf aan bij de medewerker : “Kan je begrijpen dat dat voor een nieuwe student wellicht begrijpelijk is maar heel naar kan overkomen als zij hier expliciet over belt. Er is vervolgens een belofte krijgt en nog geen week later valt deze belofte in duigen?”
''Ja, die optie bestaat inderdaad niet. Ik denk ook niet dat er wat aan gedaan kan worden.'' (Het is dus als volgt, ik stelde mijn docent een vraag, de docent beantwoord de vraag en beëindigt het online mail platform met de vraag “Heb ik je vraag zo voldoende beantwoord?” HELAAS NIET, omdat deze optie NIET bestaat kan ik de docent geen response geven. Nu moest ik mijn mailtje + het mailtje van de docent kopiëren om vervolgens te plakken in een nieuwe bericht om nog mijn vraag in mijn mail beantwoord te krijgen. Zodat wij beide konden teruglezen waar de vraag nou over ging.
..gaat verder...

Ik zou graag mijn volledige lesgeld terug gestort willen krijgen aangezien geen een belofte van LOI en service is nagekomen.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw de Bruin,

Bedankt voor je bericht.

Wat jammer om te lezen dat het studeren gepaard is gegaan met veel frustratie en weinig studieplezier. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij kunnen het ons voorstellen dat je motivatie voor het studeren dan ook erg ver was gezocht.

Wij kunnen helaas niet akkoord gaan met volledig teruggave van het lesgeld, maar zijn welwillend bereid om je hierin tegemoet te komen Derhalve zullen wij het opzegtermijn kwijtschelden waarop de resterende betaalverplichtingen hierbij worden kwijtgescholden.

Let op: Het betaalde lesgeld van €65,- wordt enkel in rekening gebracht. Hiermee is je betaalverplichting tegenover de LOI komen te vervallen. Wij bieden ons welgemeende excuses aan voor deze nare ervaring.

Wishal, LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?