Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Kosten in rekening gebracht die ik juist zou moeten ontvangen i.p.v. betalen.

R-Bruin

[3/5]

VOOR STUDENTEN = NIET DUS ‼️

VERVOLGENS heb ik een lange duidelijke mail uitgetypt, druk ik op verzenden... MISLUKT DEZE. De mail is verzonden echter staat alleen letterlijk de eerste zin erin. Ik probeer het nogmaals. Wat blijkt nu, dat je alleen vragen kan stellen van een x-aantal karakters (denk aan twitter met 140 karakters) ECHTER STAAT DIT NIET AANGEGEVEN!! Lekker gecreëerd LOI!!!

Daarna doe ik NOG een poging om één korte vraag te stellen via het online vragenplatform. Aangezien ik gewoon onwijs gemotiveerd ben en dit vak wil halen en afronden. Krijg ik antwoord op de vraag ‘Hoe’ ik te werk moet maar NOG STEEDS NIET op het feit dat er GÉÉN OPTIE is om HINDI-TEKENS in te voeren in je antwoordblad. HOE MOET IK NU OOIT OPDRACHTEN MAKEN EN INLEVEREN??
We naderen het einde. Vandaag, bel ik nog een keer naar de klantenservice. Ondertussen ken ik het nummer al uit m’n hoofd. Dit keer krijg ik een jongeman te spreken. Ik geef aan dat ik genoeg heb van de onduidelijkheden dat niemand mij eigenlijk ECHT kan helpen + dat ik op goed vertrouwen drie maal geen compleet lespakket heb ontvangen en er nu HE-LE-MAAL klaar mee ben. Dus ik wil mijn pakket terugsturen en mijn geld terug. Hij zoekt het even uit en komt terug aan de lijn. Aangezien mijn herroepingstijd is verlopen met 1 dag is het retour sturen niet mogelijk. Ondanks alles wat er is gebeurd.
Natuurlijk, wanneer een bedrijf een service of dienst geleverd heeft en er gaat iets ‘mis’ is de service vaak minder aangenaam dan wanneer u iets aanschaft. Zo ook hier bij LOI. Ik vraag de jongen of ik iemand anders kan spreken, doorverbonden kan worden o.i.d. Niet mogelijk, HELAAS. Daarna vraag ik of er een mailadres is waar ik naartoe kan mailen. OOK NIET.
“Nee mevrouw, u mag uw beklacht en/of vraag via een ONLINE VRAGENPLATFORM invullen.”

Ik schrijf niet snel een klacht online echter zag ik nu geen andere optie dan gehoor worden en hoe kan dat beter dan met de kracht van Social Media?
..gaat verder...

Ik zou graag mijn volledige lesgeld terug gestort willen krijgen aangezien geen een belofte van LOI en service is nagekomen.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw de Bruin,

Bedankt voor je bericht.

Wat jammer om te lezen dat het studeren gepaard is gegaan met veel frustratie en weinig studieplezier. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij kunnen het ons voorstellen dat je motivatie voor het studeren dan ook erg ver was gezocht.

Wij kunnen helaas niet akkoord gaan met volledig teruggave van het lesgeld, maar zijn welwillend bereid om je hierin tegemoet te komen Derhalve zullen wij het opzegtermijn kwijtschelden waarop de resterende betaalverplichtingen hierbij worden kwijtgescholden.

Let op: Het betaalde lesgeld van €65,- wordt enkel in rekening gebracht. Hiermee is je betaalverplichting tegenover de LOI komen te vervallen. Wij bieden ons welgemeende excuses aan voor deze nare ervaring.

Wishal, LOI Webcare

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?