Klacht Leidse Onderwijsinstellingen: Krijg geen diploma van mijn afgeronde opleiding
Details
Klacht
Al 3 maanden geleden heb ik mijn opleiding afgerond, (na 5 maanden van inspanning om te bewijzen dat ik de stof WEL begrepen heb).Echter is er nog steeds geen diploma opgestuurd, en bij elke keer dat ik gebeld heb weten ze niet wat er aan de hand is. Ik heb al meerdere keren gehoord dat ze handmatig de opleiding nog moesten afsluiten voordat de diploma opgestuurd gaat worden. Tot op heden nog steeds geen resultaat.
Bij de lerarencommissie wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd betreft de pending Diploma, niemand neemt echt een stap om het op te lossen, en nog erger, er wordt totaal GEEN terugkoppeling gegeven van de situatie hoe en wat, ben nu alweer 4 weken in de dark niet wetend of het nu wel onderweg is (wat uiteraard ook 6 weken zou duren).
De opleiding duurde 2 maanden, ben 5 maanden daaropvolgend bezig geweest met het bewijzen aan een andere leraar dat de stof die ik heb gemaakt WEL is wat er gevraagd wordt (en met een 8,5 lijkt het mij dat dit dan ook zo is) en vervolgens 3 maanden bezig om mijn diploma te verkrijgen. Beetje vreemde verhouding.
De opleiding zelf beschrijft VR als uitgaanspunt, echter doen we daar helemaal niks mee omdat de leraar geen VR bril heeft. Dit is teleurstellend en misleidend. Een redelijke VR bril kost €450. Bovendien is 70% van de opleiding theorie.
De leraar heeft niks toegevoegd aan de opleiding omdat hij enkel oplas wat wij zelf van te voren al ingestudeerd hadden. Hij las het woord voor woord op.
Daarbij werd de eindopdracht doorgelopen en kreeg de leraar het voor geen mogelijkheid werkend omdat de Unity omgeving inmiddels vernieuwd was, (dus er is geen voorbereiding geweest én de kennis om het op te lossen had hij ook niet, dit heb ik zelf namelijk wél voor elkaar gekregen).
AL met al, de eerste en laatste keer dat ik bij LOI een opleiding volg.
Wil alleen mijn diploma om het af te sluiten.
Gewenste oplossing
1. Diploma opsturen2. Personeel in dienst nemen die wel weten wat ze zouden moeten doen en dat dan ook doen.
3. Personeel voorzien van de nodige producten om de opleiding werkelijk te laten verlopen zoals het hoort
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.