Opgelost door Leidse Onderwijsinstellingen: LOI houdt je aan het lijntje en komt afspraken niet na

sad Opgelost
Janssen

Ruim 2 maanden geleden heb ik me ingeschreven voor een opleiding, alles is goedgekeurd het geld is geïncasseerd maar tot op heden heb ik nog geen studiemateriaal ontvangen. Inmiddels is de startdatum al 1 maand geleden. Bij het zoeken van telefonisch contact sta ik minimaal 15 minuten of langer in de wacht. Bij mailcontact krijg je een automatisch reactie waarin staat dat ze binnen 7 dagen proberen te reageren en als je dan eindelijk reactie krijgt staat er "het is in behandeling nog even geduld alsjeblieft, bel en mail ons niet."
Ze noemen zichzelf "de opleider die begrijpt wat jij nodig hebt" maar daar lijkt het niet op. Ik heb boeken en lesmateriaal nodig maar waar blijft het?

Ik wil graag van start met de opleiding en daarvoor heb ik boeken en studiemateriaal nodig. Een oprecht persoonlijk excuus zou ook wel op zn plaats zijn. Dit contact geeft geen vertrouwen in een goed verloop en prettige opleiding.
Men heeft telefonisch contact opgenomen om excuus te maken. Er zijn een paar boeken opgestuurd, echter het belangrijkste ontbreekt van een online cursus en dat is dat de online omgeving moet worden geactiveerd om werkelijk te kunnen starten en dat ontbreekt tot op heden helaas, na alle mooie beloftes kan ik nog steeds niet starten.

Leidse Onderwijsinstellingen
    Beste mevrouw Janssen,
    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Zoals telefonisch aangegeven, houden we in de gaten dat u op tijd kunt starten met uw opleiding,
    Mark, Loi webcare.

Ook een klacht indienen over Leidse Onderwijsinstellingen?